نظرات مردم در مورد حمله امریکا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نظرات مردم در مورد حمله امریکا
نوشته شده در شنبه 11 مرداد 1393
بازدید : 95
نویسنده : حسین و محمدکاظم

یه روزنامه ی اُردنی خبر زده که آمریکا چهارشنبه به ایران حمله میکنه،

اینا هم نظرهای زیر اون تو یه سایت فارسی!

 

 

»  ما 4 شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه

 

 » من چهارشمبه چک دارم!

 

 » منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم. برم جنگ، نَرَم جنگ...

 

« یعنی اگه چارشنبه بیان .... بابا ما ورزش داریم لامسّبا ! میفهمید ؟؟؟

 

»  پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیمش...

 

»  حالا من چی بپوشم؟!

 

»  ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم

بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!

 

 » میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا

 

» سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!

 

» شام هم میدن؟

 

» ایول، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی.

از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم

 

» بگو سر راه نون بگیره ...

 

 

» ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره

 

آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت 3 یا 3/5 حمله کنن بعد از ناهار...

..

..

..

ترول بازی والیبال ایران و برزیل , بیوگرافی محمد موسوی , عکس های بازیکنان والیبال ایران, عکس های سعید معروف, عکس های فرهاد قادئمی, عکس های مجتبی میرزاجهانپور

..

..

..

 یکی از تفریحاتم اینه : 

که وقتی واسه کسی ایمیل میسازم رمزشو بهش ندم 

و براش ایمیلش کنم خودش بره رمزشو از ایمیلش بگیره 

اصللانم کرم ندارم 

 

..

..

..

 ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ

 

ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ کسانی ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻻﯾﮏ ﮐﺮﺩﻥِ

ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺑﺎﺷﻪ!!! 

..

..

..

 روزی مردی عقربی را دید ...

..

..

..

..

..

 

..

..

..

عقرب اورا ندید , خدارو شکر به خیر گذشت ...!!!

 

..

..

..

 

..

..

..

 مجري: تو خجالت نميکشي معدلت 15 شده ...؟
پسرعمه: نه!!!
مجري: ميدوني بچه ي آقاي اکبري بيست شده ...؟
پسرعمه: ميدوني آقاي اکبري واس بچه ش پلي استيشن خريده...؟
مجري: چه ربطي داره ...!؟
پسرعمه: هروقت شما عين آقاي اکبري شدي منم عين بچه ش ميشم !!!
مجري: خب من اونقدر پول ندارم!!!
پسرعمه: منم اونقدر مخ ندارم...!!!
مجري: يني من اگه واس تو پلي استيشن بخرم درس ميخوني!؟
پسرعمه: آدم وقتي پلي استيشن داره مگه خله بشينه درس بخونه!؟
مجري: بچه ي آقاي اکبري که هم پلي استيشن داره هم درس ميخونه!
پسرعمه: آها...حالا فهميدي اين بچه خله!؟ پس انقدر سرکوفتشو به من نزن! 

..

..

..

تموم شد 

 



:: برچسب‌ها: خنده دونی , جک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: